04. 02. 2018.

Verdi, Moć Sudbine, Beogradska Opera, Dragutin Matić, Dušan Plazinić, tenor, Ana Rupčić, sopran, Nebojša Babić, Dejan Savić, NEMA ANGELOV !!!!!!























Nije ni Noć Kupovine, ni Noć Muzeja, ni Noć Knjige
Ovo je NOĆ LAURE !!!!!!

Znate, to je ONA VEŠTICA što piše utiske o operskim predstavama…..
Večeras, 03.02.2018.
Verdi, Moć Sudbine
Kakva ironija !
Janko i Dejan, to su braća Ta, Saška ih sredila za minuta dva.

                        Večeras je publika imala  SEX bez SEXA.
A to je, priznajte, loše. Veoma loše. Po zdravlje, psihu, telo, um….. A po upravu?   UŽASNO!!!!!  ALI….. već Veoma prepoznaljivo. Kada neko apstinira, ovako dugo i teško, poremeti se. U svemu…. Vidite i sami. Ljudi u psihozi….. predstava bez jednog lika…… Dijagnoza teška, da  ne pišem, neprijatno mi je.  Nešto slično šizofreniji. Isterivač đavola je malo dete za ovo.
Verdijeva Moć Sudbine BEZ lika Preciozile!!!! Gde smo? U psihijatriskoj klinici, pa se pacijentima plasira PO NEŠTO?
DEJAN SAVIĆ  i JANKO SINADINOVIĆ….. glavni krivci, a vidim, večeras su delovali kao da ih BAŠ bole jaja. Nekako su bili ….. zgrčeno - unesrećeno - mlitavi.  Ali, počeće….. ne da ih bole, nego da se češu, i to javno.
DOSTA BRE !
Gospođa Angelov….. "Razbole se lisica..." ...nju je “iznenada” zabolela ona stvar. A i to je, priznaćete, baš tužno. Depresivno. Imaš, a boli te.  Lek…… zna se, ali ga nema. Deficit. Te se  svi odmah sabraše i  napraviše NOVU operu, iseckanu, osakaćenu, nakamčenu,  SJEBANU !    Sve zbog ONE stvari. Bravo! Jedino…. Znalo se da će “boljka” da se pojača već pre koji dan. Ali, čekalo se……
Dokle?  Pa da li janko i dejan misle da ovo može da prođe ovako????? NEEEEEEEE !
Neće se završiti samo na pisanju…..  počeću da crtam. To  će tek biti HIT.
U slici i reči !
A o osakaćenoj predstavi, sledeće:
DRAGUTIN MATIĆ….. BRAVOOOOOO !!!!!!
Zbog pevanja, naravno, ali zbog svega u šta je morao da bude upleten. Duet sa onim pokojnim grofom iz Opova…… Ja bih ga udavila na onom krevetu, da sam, kojim slučajem bila na mestu Dragutina. UDAVILA. Da spasem sebe, publiku i umetnost.  A Dragutin je bio…. Profesionalan, kolegijalan i SJAJAN.  I pitam se…..
Nebojša Babić….. Ja ću se LIČNO izviniti tom divnom i kvalitetnom umetniku na ovom sranju što ga je zateklo, i gde se, naravno, pokazao postojano odličan. Bravo…. Za sve što ga je snašlo. Nije lako biti “dobar glas” u ovoj “bolesnoj operskoj kući”.
Ana Rupčić….. standardno neusaglašena i neuravnotežena. Ona Toska je bila….. slučajna, mislim.
Ostatak…… sem izuzetno OČAJNOG Jakovljevića, svi standardno užasni. Najgori je Gligorić. Pandan Plaziniću. Mrtva trka….. samo je  onaj glavni, a ovaj sporedni. A učinak….. isto sranje, isto odstojanje.
I da se vratim na Jakovljevića, moram. Svaki put kada “zine”, meni se povraća. Mislim, taj glas liči na nekoga ko će se svake sekunde ispovraćati. Blejav, drečav, kmečav, otvoren, dželatski posađen, jezički unakažen. DOKLE?????? Drvoseča u ulozi pevača?
Tu je, naravno, hor, mešoviti i muški….. Sakupljeni….. ubačeni da  nešto otpevaju. Onako, uz put. A čuli smo i videli svašta. Jedna ugledna članica  hora, igra se topovskim đuletom? Klati ga kao jaje….. Đule? Ili je mislila da je klik-klak? Ili nešto drugo?  I ona je puštena sa neke klinike? Ili je dobila takav zadatak? Da se igra topovskim đuletom?.... Ima jedan broj koji nije loše imati, onako, za prvu pomoć ovakvima kao što je ona…..
Koncertmajstor ovog jadnog orchestra. Žalosno. Sramno. Nedopustivo. Solo sve vreme FALSCH!!!!! A nakon “sola”, VELIKI BRAT diže palac, u znak odobravanja. Veliki Brat. Mali. Brate!
A sada…… ŠLAG !
Plazinić. Šlag! Plazinić. Šlag! Plazinić. ŠLOG!!!!
Ali nikako njega da pogodi, samo publiku, ne onu plaćenu što viče bravo…. nego  pravu. Večeras u publici kolege. Njegove. Zli. Tapšu, a smeju mu se.  Ima i razloga, još odavno. Kao prvo, Plazinić mora da dobije otkaz. Zašto? Zato što ne ispunjava “zadatak” već stoti put. NE ZNA ULOGU!. Čeka pomoć…. Ujedinjenih Nacija, Bangladeša, ŠAPTAČA, kolega…… Kao unesrećen. Koluta očima ka sufleru, preskače rečitative i fraze, peva na MANDARINSKO-USRANOM jeziku….. stenje, to već znamo, samo ne znamo dokle, oronuo…. UŽASAAAAAAAN!!!!! Njega samo, mislim, još može žena da sluša i trpi. Ali ja nisam njegova žena, Ja sam PUBLIKA.
Janko, ČUJEŠ LI, tamo iz lože…… ili samo aplaudiraš i zavaravaš pavače….. Slatka je vlast, ali nije zauvek. Tek ćes onda da se češeš. Ali kasno. Bićeš mizeran tenor, na milosti…  a naročito nemilosti ovakvih kao što sam ja. Propašće ti vlast, a od pevanja….  nema ništa. Bićeš drugi Plazinić. Neka. Sam si izabrao.
Ja neću da trpim. Ne za novac kojim sam platila kartu. Pošteno. ŽELIM DA MI SE VRATI PROCENAT …. jer nisam dobila predstavu u celosti.
Isekli ste  operu zbog ONE STVARI. Da li ste normalni? Molim da mi vratite deo, jer nisam slušala celu operu.. izračunajte VI, bolje nego ja. Jer ako ja krenem da računam….. pa posetim neke ustanove….. Nemojte da me terate na to. Vi ne znate koga ja znam. A ja znam koga vi sve  znate. Tu je razlika…. meni u korist……
Hoćete igre bez granica? Može.  Pobednik je onaj ko duže izdrži. Vi ste već svi poljuljani, skrhani, slabih živaca i glasova. Ja mogu. Postojano. Da vas trpim. I da vas DRNDAM. Dok mi ovako plasirate sve što se dešava na sceni.
Nema jedne uloge, nema delova opera, ostali ste ne podojeni, pa meni  gurate BEBELAC.? Ne, neće moći. Ne ovoga puta. Ni ikada više.
Osakaćena….. Predstava…. Rekviziti, šta to beše? Osakaćena scena… Uskraćena publika….. Namučeni ostali protagonisti, a najviše Matić? Da peva duet sa onom mizerijom od glasa i sluha? Sram Vas bilo!!!!!!
A VI? Gospodo od važnosti? Mislite da ste BELI MEDVEDI?
Niste, ni beli, ni medvedi. Samo razularena…. (dopuni po sopstvenom izboru)
Ponedeljak, sreda…. IMA DANA… Dobra kafana…. Postojano dobra. A ima i dobre “muzičare”…. Slične…. Ali  originalne. Plagijat je u Nacionalnoj kući. Neka tamo i ostane. Original je na pravom mestu.
Vratite mi deo novca!!!!!!!!!!!!! Da mogu da kupim ulaznice za sledeće ujdurme.


.
.



.
.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.