17. 12. 2017.

Miserere, Verdi, il Trovatore, Beogradska Opera, Dragutin Matic,Ivan Tomašev, Nataša Jović Trivić, Zorica Mitev i ostali .....



16.12.2017.


Miserere
Miserere
Miserere
Miserere
Miserere

1.  Da “nesrećna i bezobrazna” JTP NAUČI ULOGU !!!!!!.. (nije  joj ovaj manir  prvi put, zato i pišem)... a ne da ne upada, ili ćuti jer ne zna. Da urliče i ponekad  uspe da otpeva napisano…..  PONEKAD??  Da zbunjuje partnere, kakvi god da su? Dokle ide VAŠ BEZOBRAZLUK, O UPRAVO NESPOSOBNA I NEODGOVORNA?? E… onda ide moje pisanje…. ovakvo !   ZABOLE ME… neka spomenuta ne peva, ako nije spremna, ako je bolesna (a jeste) razumete me (jer ko bi normalan dozvolio sebi da izađe na scenu ovako nespreman?)….. PUBLIKA NEĆE DA TRPI TAJ JAVAŠLUK. Publika sam JA! Ne  studentarija koja MORA da aplaudira, jer neće dobiti ono što im treba na Fakultetu…..  Neeeeee…… Gospodo, postaću najnemilosrdnija osoba što se tiče VAS I OPERE. Ja, kao publika koja kupuje karte…. KUPUJE….. Ako ništa drugo, SAMO iz tog razloga….. želim da za svoj novac  dobijem MINIMUM POŠTOVANJA PREMA PUBLICI….  Ne sistem “daj da odradim”… NE !
2. Da DP   NIKADA VIŠE NE PEVA!!!!!!!!
 NIKADA !!!!!!!
 SRAMOTA ME ŠTO SAM TO SLUŠALA
 SRAMOTA !!!!!!!!!
3.  Da obratite pažnju, ali AVAJ, kome ja pišem…. na pitanje: koliko imate zaposlenih u OPERI?
Koliko se njih pojavljuje na sceni?
Koliko njih “SERE”?
A koliko PEVA?
Ili vi, o mizerne osobe,  ne pravite i nemate razliku između “sranja” i pevanja, očito?
I kako mogu da se u istoj predstavi  nadju jedan IVAN TOMAŠEV, NATAŠA JOVIĆ TRIVIĆ I DRAGUTIN MATIĆ uz ove druge operske bednike?
I zato, večeras, TRILING!!!!
Nepravedno sa moje strane što tek sada dođoše na red, ali sam iznervirana prethodnim ….. No, ipak ima  lepih, zapravo sjajnih stvari za pisanje, zahvaljujući trilingu.
Ivan Tomašev…. odličan….. U pevačkoj formi. Prija kao kompletan umetnik.  Glas, stas, gluma….. DIVAN !
Nataša Jović Trivić……SJAJNA!!!!!! Bravo. Sve  je bilo kako treba, ili kako meni prija. Sitnice (ja sve čujem, da podsetim neznalice) nisu bitne, zanemarljive su. Lik donet upečatljivo, BRAVO još jednom. Pravi primer jedne profesionalne i odlične operske pevačice, i primer profesora, koji je pokazao da ima sve kvalitete da budućim generacijama mladih pevača pokaže  sve što je važno za njihov pravilan razvoj. Uverljiva u svemu.

I za kraj…..BISER OPERE…… DRAGUTIN MATIĆ.
BISER !!!!!
Bolji nego ikada. Moćniji na sceni, zvučniji, možda večeras zanemarljivo  manje glumac, nego  na šta nas je navikao,  ali je to  nevažno u odnosu na GLAS, DAH, FRAZU, PEVANJE !!!!! Dragutine, (jbt, uvek moram da naglasim, bilo da hvalim ili kudim, da je ovo MOJE misljenje, ali veoma tačno, aahahhahahaha) UŽIVALA SAM U VELIKOM GLASU, JEDINOM PRAVOM BARITONU U NASOJ OPERI !
Eto….. volim baritone, volim i tenore…. ali ih nema…. nestašica…. nema ih ni na rasprodaji, ni na sniženju, već su dovoljno sniženi, a mi poniženi uz njih……
O sopranima…. kao o pokojnicima,….. ali iz mog ugla…. sve najgore…….
Zorica Mitev…… čarobnica koja ponekad ne uspeva da obuzda orkestarsku bagru…. Večeras sjajna, iako je bilo svega i svačega…. ali šta reći kada se  čak do druge galerije čuje samo jedan Nikola, kako “jede” violinu, ali zato klarinet zvuči  kao kravlji rog…. Limenjaci upadaju kad hoće i … desi se  raspad…. tu bi svaki dirigent bio nemocan. Ipak, vedra tempa, živost i elan…. Zato, Bravo Zorice, uz sve što se dešavalo….
I tako….. mogu još, ali neću
Dovoljno je i ovo…. valjda…. Ako nije, nastavljam sa presijom. Kada treba i gde treba.  Pozdrav od  “PLAĆENICE”….. zaboga, ne budite okrutni, mora od nečega da se živi, a opera je pravi milje  za taj rad, ahahahhaahhahahaha…….. Ja tebi, ti meni…. ti meni… ono, ja tebi… ono…. Ili ovo… ili oba…. ili…. odoh.











Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.