02. 12. 2016.

48. BEMUS, Kraj agonije. Laura i muzika.






NEĆU VIŠE !!!

         1.11.2016. 
Od mene samo još nesto, ZA KRAJ (a na radost mnogih) ovih svečanosti, muzičkih, a porodičnih.
Ovogodišnji BEMUS je protekao u znaku orekestarskih muzičara! Otvaranje,zatvaranje, u sredini, sa strane..... Nisu ljudi iz senke, ali su iz orkestra. Čijeg, to je maglovito. Kome se to prodaje? Onima koji vole DEŠAVANJA, a i onim malobrojnim entuzijastima i zaljubljenicima u muziku,koji se i dalje raduju svečarskim nedeljama , pa se nadaju, iščekuju, one dobre izvodjače, muzičare, UMETNIIKE !!! Avaj! Zabluda!!!  I razočarenje. Gospodo iz „bemuskih fotelja, ili stolica,sve jedno", niste morali da trošite PREOSTALI DOBIJENI novac na plaćanja ovih spomenutih. I mi imamo domaće "orkestraše", neznatno lošije od ovih, izvikanih. Razmislite,  koliko bi radosti pričinili publici koja zna šta valja, ako biste preusmerili "Ja tebi Knjaže, ti meni Serdare", i "doveli" DOBRE i PRIZNATE izvodjače ! Beogradske Muzićke Svečanosti ????? Nekada kvalitetne, danas prosperitetne. A sve na štetu PUBLIKE. Srećno do sledeće godine, Gospodo Selektori i Hvala što ste dozvolili da ovako "rabim" Vaš prostor. Žao mi je samo što mnogi, sa kojima sam ovih dana bila u kontaktu, nemaju hrabrosti kao ja. Istomišljenici u velikom broju, ali plašljivi. Bar ih ima, na moju radost. Za Vašu nisam sigurna. Farsa je završena, idemo dalje. Hvala i Pozdrav.


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.