13. 04. 2017.

Đuzepe Verdi, Moć Sudbine, Beogradska Opera, Narodno Pozorište, Ana Rupčić, Strahinja Đokić, Dragutin Matić, Dejan Maksimović, Ljubica Vraneš, Nebojša Babić, Dragoljub Bajić, Nevena Matić, Mihailo Šljivić, Slobodan Živković, Predrag Gligorić. Zorica Mitev Vojnović.



         




















                             Čuda se dešavaju, zar ne?

12.  04. 2017.

……”Šta god da napiše gospodja Laura a  i muž joj, vi ste večeras objasnili neke stvari…..” reče neko i pre mog pisanja, te mi olakša stvar za nekih pola kg.  Slažem se.
Večeras i jesu objašnjene, ali  ne neke, nego  mnoge stvari. Na primer…. Nestrpljivo sam iščekivala ovo veče. A imala sam i tremu. Od želje da čujem  dobru predstavu.  Pevači odlični, orkestar odličan, hor odličan… a sve zajedno  -   nije bilo “zajedno.” Sve je bilo posebno, iscepkano, razdvojeno, raskomadano na deliće. Kao kolaž papir iseckan i spreman  za uklapanje i pravljenje celine. Ali, mi nismo dobilli celinu.  Ako tome dodamo šokantan podatak da je na svakoj pauzi publika u, na žalost, solidnom broju, odlazila, šta reći?!!! Blago njima. Spasli su se.  Mi verni, dočekasmo (jedva) kraj predstave, sa upola manje  ljudi nego na početku. Slučajnost?  Zavera? Bojkot? Saplitanje?  Ma ne…. Ne! Predstava je bila očajna. Bez, ponavljam, neophodne  celine, bez ENERGIJE, bez volje. Bez ičega. Prazna. Mrtva. Dosadna.
Šta se dogodilo, ne znam. Ali mi je žao, jer je sve obećavalo da će ovo biti najbolja Moć Sudbine. Umesto toga, ja sam  izašla sa predstave izmrcvarena i namučena.
Ana Rupčić, Dejan Maksimović, Dragutin Matić, Ljubica Vraneš, Nebojša Babić, Nevena Matic. Dragoljub Bajić, Strahinja Đokić….. svako ponaosob je dao maximum. Arije odlične, dueti odlični.  Ali…..
Čuda se dešavaju, večeras posebno. To je samo dokaz da predstavu ne čine  samo dobri pevači, orkestar, hor, balet…. PUBLIKA je onaj “ jači“ deo koji stvara celokupan utisak. Koliko harizme dopre sa bine, duplo se tamo vrati. A ako toga nema….. onda nam se dogodi da večeras čujemo  primetno mlak i skoro istovetni  aplauz za svakog pevača… što se skoro nikada ne dešava. Ali, za sve postoji prvi put. Nadamo se  i poslednji.
Idemo dalje.
Srećni praznici! 


.
O istoj temi, ali od druog autora:



.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.